Seniorenadministratie

Voor senioren hebben wij een aparte dienst opgezet. Waarom?

  • Veel bedrijven en organisaties werken tegenwoordig digitaal, via internet. Niet iedereen kan hier (goed) mee overweg. Soms kunnen buren, kinderen of kleinkinderen u hierbij helpen, maar dat is niet voor iedereen het geval of wenselijk.
  • Uw partner is weggevallen en heeft altijd de administratie gedaan; u heeft nu zelf geen overzicht meer.
  • Uw vertrouwde bankkantoor is gesloten en u heeft geen vaste contactpersoon meer.

Seniorenadministratie

Voor senioren hebben wij een aparte dienst opgezet. Waarom?

  • Veel bedrijven en organisaties werken tegenwoordig digitaal, via internet. Niet iedereen kan hier (goed) mee overweg. Soms kunnen buren, kinderen of kleinkinderen u hierbij helpen, maar dat is niet voor iedereen het geval of wenselijk.
  • Uw partner is weggevallen en heeft altijd de administratie gedaan; u heeft nu zelf geen overzicht meer.
  • Uw vertrouwde bankkantoor is gesloten en u heeft geen vaste contactpersoon meer.

Wat biedt deze service u?

  • Gemak: u hoeft de deur niet uit, wij verwerken de administratie bij u thuis.
  • Expertise: administratieve zaken worden op tijd geregeld, u krijgt geen aanmaningen of herinneringen meer.
  • Betrouwbaar: u kunt altijd mee kijken en de administratie blijft in uw bezit. Desgewenst is een familielid aanwezig en krijgt u regulier een verslag. Doordat Booms Bewind ook als bewindvoerder optreedt voldoet zij aan de Landelijke Kwaliteitseisen voor Bewindvoering.

U blijft zelf beslissen over uw inkomsten en uitgaven!

Wat kunnen wij voor u regelen?

  • Ordenen van de administratie
  • Invullen van digitale formulieren voor indicaties, zorgvragen of belastingen
  • Abonnementen en verzekeringen inventariseren en desgewenst opzeggen
  • Sorteren en opbergen van uw post
  • Betalingen van rekeningen
  • Indienen van declaraties bij uw zorgverzekeraar
  • Belastingaangiften
  • Aanvragen van toeslagen en voorzieningen bij uw gemeente.

Eigenlijk is alles mogelijk waar het uw financiële administratie betreft.

Bel voor een vrijblijvende afspraak

Graag komen we (kosteloos) bij u langs om te bespreken wat uw behoeften zijn.
Bel voor een vrijblijvende afspraak 06 48 22 44 70 of vul het contactformulier in.